wenske-goes-Kenia.reismee.nl

Nog 1 weekje te gaan!

Ja jongens, het is nu dan echt bijna zo ver! De zenuwen zijn behoorlijk aanwezig. Ben m'n koffertje al langzaam aan het inpakken en de nodige mediactie etc bij elkaar aan het verzamelen. De inzamelingsactie verloopt lekker, dus kan de kindjes daar zeker al erg blij gaan maken, bedankt iedereeen die hebben gedoneerd!

Woensdag ochtend vertrek ik al vroeg vanuit Amsterdam. Heb van een vriendin van mij een super de luxe MP3 speler gehad, dus zal me niet gaan vervelen:). Bedankt Riaan!! Weet nog niet goed hoe die werkt, maar daar ga ik nog eens goed voor zitten. Heb 2 tussenlandingen, dus wordt nog een hele trip, maar gaat goed komen.

In de avond rond 22.00 uur zal ik aankomen op vliegveld van Mombasa en moet ik op zoek naar een man met een bordje met mijn naam erop hihi.. ben benieuwd!

De volgende keer zullen jullie waarschijnlijk pas weer wat van me horen, als ik ben aangekomen op plaatst van bestemming. Dus tot dan en zal er voor zorgen dat jullie genoeg leesvoer krijgen:).

Nu weer even verder Swahili leren! Doegie!

Reacties

Reacties

Wieneke

Wow Wen het komt nu echt dichtbij hè!
Spannend maar vooral leuk! Wordt vast een heel avontuur en denk dat je heel veel kindjes daar mooie dingen/ momenten zal brengen waar ze je erg dankbaar voor zullen zijn.
Ben trots op je Wen!
Dikke kussen en spreek je nog voor je weggaat.
Sterkte met afscheid van je katje!
Xxxxx Wien

John en Ineke @Doingoood

Habari gani? Safiri salama Wendy na salimia Peter na volunteers!

Hoe gaat het? Goede reis en doe de groeten aan Peter en de andere vrijwilligers!

Anneke @ Doingoood foundation

Een super tijd gewenst! Ga je volgen...
groet, anneke

Annemarie

Stoere bikkel!!! Heel veel succes en geniet ook hè?!
Dit wordt waanzinnig.
Ik kijk uit naar je volgende bericht. Hou je taai!!
Xxx

henny van rossem

Wat spannend allemaal, ben zo benieuwd naar je verhalen,maar het wordt een hele waarde volle tijd voor jou, en de mensen om je heen
Een hele goede reis en we kijken uit naar je volgende bericht Liefs!!!!!!!!

gootje

damn girl daar ga je dan :) geniet van deze super uitdaging, wat een avontuur! wordt helemaal top dit!!

Wenske

Thanks Gootje! Gaat helemaal goed komen, ga er ook van genieten:). kus!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood