wenske-goes-Kenia.reismee.nl

Vaccinaties

Ja, maandag is het zo ver, dan ga ik mijn vaccinaties halen. Altijd leuk maar niet heus hihi.. Maar hoort erbij! Vanaf vandaag is het precies nog 2 maanden, dus het komt al aardig in de buurt. Wel spannend allemaal

Undecided
. Maar gaat goed komen. Nu nog even wat geld inzamelen, zodat ik dit mee kan nemen naar mijn project. Ze hebben een groot tekort aan medische hulpmiddelen en ermoet nog een hoopgerenoveerd worden. Altijd fijn en leuk om daar een steentje aan bij te dragen toch?!

Tot gauw x Wen

Reacties

Reacties

michelle

Hee liefie , Ik heb het door hoe het werkt en ga alles op de voet volgen ! En wil ook mijn steentje bijdragen om pyjamatjes te kopen voor de kids..
zal ik wat centjes aan je over maken ?? KUS MIES

wendy

Hey lieverd dat is erg lief van je!! het gata nu alleen niet meer om pyama's, omdat ik bij een ander project ga werken, waar ze meer hulp nodig hebben. Er komt een mail aan, waarin alles duidelijk is uitgelegd. Alvast bedankt schat! xxxx

Pietmans!!!!!

Hey Wenske,

Ik ga jou ook volgen hoor :) (Doe ik tenslotte al heel mn leven)
Ik ben benieuwd??? Ze hebben daar alleen geen internet, ik koop wel een duifje voor je :)

See Ya,

Pieter

wendy

hahaha ja idd je volgt mij al ongeveer heel m'n leven, dus je kan niet achter blijven nee... Hihi
En die duif zal ik zeker nodig gaan hebben! Thanks:)

Tot zaterdag!!

Papa

Hoi lief kind. Als je vader ben ik heel blij en trots dat je deze beslissing genomen hebt. Ben er van overtuigd dat je het tot een groot succes zult brengen. Ga je op internet natuurlijk dagelijks volgen, dus zorg voor veel lees en foto aanbod.

Paardeneus

Wenske

Thanks pap, dat is heel lief van je! En ga zeker proberen er een succes van te maken en zal zeker ook zorgen voor genoeg lees en kijk plezier. Gaat goed komen! Ook mede dankzij jou:)

Liefs Wenske

Wieneke

Wennnn!! Ik heb veel contacten geïnformeerd hoor, we gaan met z'n allen hoop ik flink hulp bieden in Kenia!
Maar jij nog het meeste.. Jij gaat er gewoon naartoe om ze te helpen; ben echt zo trots op je!!!
Ga je uiteraard volgen en helpen lieverd, keep in touch nog voor je gaat..

Kus!
Wien

Wendy

Super bedankt Wien voor je hulp, echt heel lief!! Leuk dat je zo enthousiast bent dat ik ga, doet me goed... Zie je heeeel snel lieverd, en blij dat jij weer lekker in Nederland bent:) xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood