wenske-goes-Kenia.reismee.nl

Speciaal dagje met de kids van school.

Vandaag een heerlijk dagje gehad. Vanmorgen op pad geweest voor wat souvenirs op het strand en daarna naar school waar ik heb gewerkt. Hier was een feestje, georganiseerd door een sponsor uit Engeland. Alle kinderen die op school wonen, waren hierbij aanwezig. Er was van alles gehaald voor de kids. Limonade, koekjes, bellenblaas, popcorn, schmink, stoepkrijt, snoepjes enz. Er werd lekker Afrikaanse muziek gedraaid, wat de kinderen allemaal geweldig vinden. Iedereen heeft staan dansen, wel of geen handicap, wel of geen rolstoel, allemaal los. Heel mooi om te zien, heb er erg van genoten. Leuk om de kinderen ook eens op deze manier te mogen zien. Ze wisten me nu al te vertellen dat ze me erg gaan missen. Heb ook van de baas van de school Madam Mary te horen gekregen dat ze erg blij met me zijn geweest en dit is niet een vrouw, die dit zomaar zegt, dus deed me goed. Ze zei dat ik heel veel voor hun heb betekend en ze me nooit mee zal vergeten. Dat zij en alle kinderen en anderen me echt gaan missen. Goed om te horen! En ik ga hun ook zeker missen.

Vandaag ook een sponsorkindje voor mijn moeder uitgezocht. Meisje uit klas 7 wat haar been heeft geamputeerd, maar nu wel kan lopen met een aangepaste prothese. Ze heet Linda, maar verder weet ik nog niet veel van haar. Wordt vervolgt!

Hierna naar mijn gastgezin geweest om de kids en de rest al even gedag te zeggen. De kinderen waren erg blij me weer te zien en heb lekker een avondje met ze geknuffeld. Ook hun ga ik ontzettend missen, maar zeker weer eens zien.

Morgen weer vroeg op om naar Blessed Camp te gaan. Hier ga in namelijk ook aan doneren. Morgen zal ik hier meer over schrijven, want zal een hele ervaring zijn, omdat ze daar veel medische zorg moeten bieden.

Tot morgen!! Liefs Wen

Reacties

Reacties

olivia

he wen!! daar zijn we weer!!
wat heb je weer veel mee gemaakt!! en het zit er allemaal al weer bijna op!!
Heb weer helemaal zin om je in de buurt te mogen hebben!! weer lekker bellen!!!
xxxx

kaatje

hee lieve wen.
wauw want een avontuur weer!!!! en wat n mooie dingen die je daar meemaakt volgens mij had ik t al gezegd maar ben zooooooo trots!!!!!!
nu ben je alweer aan t einde gekomen wat is t snel gegaan en wat een geweldige ervaring voor jouw.
ben wel blij als je weer veilig in t koude nederland bent hoor geniet nog eventjes daar dikke kus v ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood