wenske-goes-Kenia.reismee.nl

Inzamelingsactie!

Hallo allemaal,

Wat leuk dat er al een hoop mensen enthousiast zijn om mij te gaan volgen, doet me goed

Laughing
.

Ik ben een paar weken geleden gestart met de inzamelingsactie. Ik weet niet of iedereen al een brief/mail heeft ontvangen, maar ik denk de meeste van jullie al wel. Ook zijn er al een aantal mensen geweest die een donatie hebben gedaan, echt super tof, heel erg bedankt! Voor diegen die de brief/mail niet hebben ontvangen, ik zet hem ook nog bij mijn verhalen op deze site erbij, dus mocht je nog geinteresseerd zijn:).

Het begint nu al wel op te schieten en begin al aardig zenuwachtig te worden

Undecided
. Maandag weer op pad voor de volgende ronde vaccinaties en Malaria pillen, joepie! Visum moet ik nog halen in Den-Haag en dan nog kleding kopen, want de kleding die ik hier in de zomer draag, mag ik daar niet aan
Cool
. Dat is allemaal een beetje te kort hihi... Ben vanavond opnieuw bezig geweest om Swahili te leren, maar daar mag ik nog wel een aantal avonden voor uit gaan trekken, want jeetje dat is niet gemakkelijk! Heb ook niet bepaald een talen knobbel, dus dat gaat nog wat worden
Undecided
.

Ook heb ik al een aantal zakken vol met kleding bij elkaar gesprokkeld, maar weet nog niet hoe ik het allemaal mee ga nemen. Ik denk dat ik gewoon elke dag, 5 weken lang in dezelfde kleding ga lopen en de rest voor de kindjes mee ga nemen

Wink
. Ja, je moet er wat voor over hebben he!

Tot snel weer, ik ga even verder leren..

Kwa heri!!

Ninaitwa Wendy

Laughing

Reacties

Reacties

Anneke@ Doingoood foundation

Hi Wendy, Gaaf ik ga je volgen... op papier dan! :-(
Een heerlijke tijd toegewenst, don't dream it anymore.. just do it!!
Safari salama.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood