wenske-goes-Kenia.reismee.nl

Laatste dagje thuis!

Ja, daar gaan we dan! M'n laatste dagje thuis, nog alles even goed regelen en checken. Koffertje is zo goed als gepakt, aardig vol ook moet ik zeggen:). Lekkere dingetjes voor mezelf, voor het geval ik daar echt niks lust. Wat lekkers voor mijn gastgezin en spelletjes, cadeautjes voor de kinderen van het gastgezin. Het is nog niet precies bekent, hoeveel we met z'n alle hebben opgehaald voor de inzamelingsactie, want er willen een aantal mensen nog storten (loon is net weer gestort!), dus dat horen jullie later. Wel zijn er een hoop mensen erg enthousiast geweest en die mensen wil ik nogmaals super bedanken voor hun medewerking!

Nu zal ik echt pas weer wat mailen als ik in Afrika ben. Bedankt allemaal voor jullie enthousiasme, steun en succesje, doet me goed!:)

Liefs Wen

Reacties

Reacties

Je mams, Trudi

Hoi lieve dochter van me!
Wat ben ik apetrots dat je dit mooie werk gaat doen.
Vind je zowiezo een kanjer hoor!
Ik zie je vanmiddag nog eventjes maar wil je alvast een heel mooie en waardevolle ervaring wensen.
Ver Wen ze maar met je liefde en aandacht!
Hele dikke kuffels!XXXXXX
Met het poezebeest komt het ook wel goed hoor!
We volgen je!
Je mams

Papa Wim

Hoi lief kind.
Natuurlijk hier ook een laaste aanmoedeging van je vader. Ook ik ben apetrots op je en vind het een geweldige uitdaging voor je, met een goed doel.
Ik zie vannacht en zwaai je uit en laat veel van je horen.
Paardeneus

Je moesje, Tru

Hoe is het meiske? Een goede reis gehad? Spannend he allemaal!
Nou dat was nog even een evennement he met poes Punani. Kat in het bakkie zeggen ze wel eens... Zo van...dat is gemakkelijk.
Nou deze wilde helemaal niet in het bakkie...dus was het helemaal geen makkie! Maar eind goed al goed.
Had tie maar geen kat moeten worden hoor!
Keuzes zat.

Nou lieverd, hoop gauw van je te horen maar eerst maar eens lekker aclimatiseren toch.

Big hug!
Je mams

Renate Zoon

Hee Wendy,

Ik vind het heel gaaf dat je dit doet; respect hoor! Het lijkt me een hele bijzondere ervaring omdat de mensen daar zo ontzettend anders leven. Dat zal zeker wennen zijn; ben benieuwd hoe je dat gaat vinden.

Ik hoop voor je dat je het er leuk zult hebben; geniet ervan want dit zul je niet vaak meemaken :)

Ik zie jou over 6 weken weer en ben heel benieuwd naar je verhalen.

Ik ga alles lezen wat je hier plaatst!

Heeeeel veel plezier, liefs, XXX Renate

Mams van Wendy

Even een up d tje van ons Wen. Ik heb net een telefoontje van haar gehad. Ze is was op Nairobi airport en had tot nu toe een heel goede vlucht gehad. Ze wilde graag slapen in het vliegtuig maar eindigde met een klein kindje op haar schoot dat daar bijna de gehele vlucht heeft gezeten. Weinig slapen dus maar alvast een heel goede oefening!
Ze had even een tussenlanding om daarna te vertrekken naar de havenstad Mombassa.
Lieve groetjes van haar voor jullie allemaal!

Pieter van Dulst

Hey Wenske,

We hebben elkaar maar weinig gesproken de laatste tijd i.v.m. het drukke leven dat we hebben.
Ik vind het super knap van je dat je en een goed initiatief!!

Heel veel plezier daar en ik hoop dat het een mooie ervaring voor je is (maar ik denk dat het wel goed komt)

Houd ons allemaal goed op de hoogte want we zijn natuurlijk super benieuwd hoe het allemaal gaat met je.

Heel veel plezier en we houden contact

Groetjes,

Pieter

Mams van Wendy,

Nog een laatste up d tje van Wen,
Ze is goed aangekomen op haar plekje, bij het gezinnetje waar ze de eerste periode zal gaan verblijven. Ze had al veel indrukken opgedaan. veel mensen ontmoet en rondleidingen gekregen.
Dit weekend gaat ze al bij haar collega's op visite en kan dan gelukkig ook al veel gaan delen van wat ze al heeft meegemaakt.
Voor jullie allen alvast haar mob.nummer: 00250705759842

Lieve groet Wenske van je Mams.

Mams van Wendy

Beste allemaal,
Even een correctie.
Wen had per ongeluk het verkeerde nummer doorgegeven.
Het juiste nummer is: 0025470575842
goedkoop bellen naar Afrika kan via
bel 0900.nl: 0900-5600865
of Belkoning: 0900-5600885
0,05 cent per minuut...
Scheelt toch wel weer wat!
Succes!

Mams van Wendy

Sorry hoor,
Laatste correctie: dit is echt het juiste nummer:
00254705759842
Even wennen met al die cijfers.
Het lijkt de lotto wel!
Opnieuw succes en groetjes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood