wenske-goes-Kenia.reismee.nl

Al bijna 2 weken hier!

Hallo allemaal,

Ik ben net helemaal speciaal hier naar het internet cafe gegaan, door de regen en ongeveer een uurtje lopen, om jullie op de hoogte te houden met wat nieuwe verhalen en foto's. Zit hier nu al dik een uur en krijg de foto's er niet opgezet. Zo jammer en erg balen, want ik moet zo weer terug naar mn gastgezin, want het wordt al donker en dan mag ik eigenlijk niet meer over straat.

Vanaf morgen avond zal ik gaan verhuizen naar het doingoodhuis en dan kan ik wat makkelijker op internet, dus zal ik ook wat meer verhalen kunnen vertellen en er ook eindelijk, hoop ik, foto's op kunnen zetten. Moet nu gaan, maar alles gaat verder prima, hoop in Nederland ook.

Tot snel! Groetjes Wen

Reacties

Reacties

Wieneke

Ben benieuwd!! Ga maar gauw terug.. idd niet over straat 's avonds voor een blogje!
Succes met de overstap en 'lees' je gauw!!!

Dikke knuffel!!

Marielle

He Wendy!

Leuk dat je weer iets laat horen! Ben benieuwd naar de foto's en verhalen!!

X

Riana

He moppie, lief dat je maandag niet was vergeten....
Als ik erbij was geweest had ik je gruwelijk afgestraft, als je toch over straat zou gaan, dat begrijp je he!:)
Je krijgt 20 miljoen kopjes en mauwtjes van je schatje en ja, zo vrouwtje zo poes, want ook zij is weer op
d(r)aken-avontuur... in het donker!!!:):)

Dikke kus

Mies / Zus

heeee gezuster !
Wat leuk weer eens wat van je te horen..
klinkt allemaal wel echt spannend en ondernemend !
En tof dat je nu naar het doing good huis gaat, lijkt me ook iets gezelliger voor je om wat meer contact te hebben met onderandere Nl ers.
Wij leven hier nartuurlijk allemaal harstikke met je mee..
pap en ruth zijn nu hier en liggen lekker op het strand..te bakken en ik heb een bedje voor ley der slaapje geregeld op hun hotel kamer en zit nu op papas laptoppie lekker even jou verhaal te lezen...Ley is in dromen land..na een drukke morgen zwemmen met opa..

idd zou leuk zijn als je de volgende keer wat fotos kan laten zien , al heb ik aan de andere kant het idee dat je er nog maar net bent en nog tijd zat heb om ons fotos te laten zien...So no rush..

Doe voorzichtig ! We love you lotttttssss XXX YOUR FAMILY !!! xxx

karin

hee lieve wen,
wat een avontuur allemaal!!!
hoop dat je t naar je zin hebt en dat je je op je plaats gaat voelen.
en doe nu maar voorzichtig die verhalen komen wel!!!
dikke smakkert roeland, karin en sem!!!
ps 20 weken echo was goed en sem krijgt n broertje!!!!! heel veel xxxxxxxx

olivia

Hey Swinnie!!

laat me niet meer horen dat je alleen over straat gaat in het donker!! ;).... wil je wel graag heelhuids weer terug!!
maar ben benieuwd naar je volgende avonturen!!

xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood