wenske-goes-Kenia.reismee.nl

Foto's.

Hallo allemaal.

Zoals jullie waarschijnlijk hebben gezien, heb ik eindelijk al een aantal foto's op mijn weblog kunn zetten. Ik heb er nog veel meer, maar dit is al een voorproefje:).

Vandaag ben ik oververhuist naar het vrijwilligershuis en nu kan ik elke dag gemakkelijk naar een internet cafe toe, want is hier 5 min vandaan. Ik zal vanaf vandaag ook proberen elke ag of om de dag even een verhaaltje te schrijven en foto's erop zetten.

Vandaag een lekker dagje school gehad. De meeste kinderen hebben deze week examens, tussen de examens door geef ik mijn groepjes bijles wiskunde en Lezen en schrijven in het Engels. Sommige hebben hier nog veel moeite mee, dus ze zijn erg blij met deze bijlessen. Ik vindt het ook erg leuk om te doen. Heb dit zef georganiseerd, want je moet we echt alles zelf inplannen en uitzoeken etc. Maar is ook wel weer een uitdaging.

Vandaag ook al een beetje afscheid genomen van mijn gastgezin. Ze zijn niet blij met mijn vertrek, dus dat is wel een goed teken. Ze zijn echt van me gaan houden en dat is natuurlijk super om te horen. Ook ik ben al veel om hun gaan geven in 2 weken, erg appart. Ik ga vrijdag Eddy (zoontje gastgezin) van school halen en samen naar de stad om een horloge voor hem te halen. Dit is iets wat hij heel graag wil hebben ook nog eens nuttig. Al met al heb ik een super tijd met hun gehad, maar ben wel heel blij at ik niet meer elke avon reist met bonen hoef te eten:). Ook heb ik met veel verdriet afscheid moeten nemen van mijn 3 vriendjes, pietje, klaasje en keesje (kakkerlakken:)).

Vanavond heeft Suuske, vrijwilleger in Doingooodhuis heerlijk voor ons gekookt, lasagne. Ook had zij een overheerlijke apeltaart gemaakt. Mijn avand kan dus niet meer stuk.

Nu ga ik weer stoppen jongens, morgen weer een dag. Nog 3 weken te gaan en gaat alleen maar beter worden.

Geniet van m'n foto's en tot snel! Liefs Wen

Reacties

Reacties

Suuske

De lasagna en appeltaart waren speciaal voor je welkomstfeestje.
Gezellig dat je in het doingoood huis bent. Op naar de safari.

Groetjes

mies

Ooh wen wat super allemaal ..! klinkt helemaal top! Prachtige fotos...echt het geeft heel goed weer waar je bent en wat je doed .
we volgen je op de voet ..
xxxx ik ben zoo trots op je zus ! love you lots bye ..thank you bye hahahahah....

Wieneke

Jeeeeetje wat leuk om je daar zo bezig te zien zeg! Krijg gelijk heimwee naar m'n Chinese kids!
Het lijkt alsof je je goed op je gemak voelt en het je gemakkelijk af gaat hè?
Man, die schildpad is idd echt huge!!

Hele fijne tijd Wen.. Dit is echt een tijd die je altijd bij zult blijven.

Dikke knuffel!
Wien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood