wenske-goes-Kenia.reismee.nl

Safari

Jeetje net een heel verhaal getypt, over mijn 3 dagen safari, alles ineens weg aaaah.

Zal er wat foto´s op zetten en morgen een nieuwe poging proberen te wagen

Undecided
!

Balen, maar komt goed, het was in ieder geval echt top!

Groetjes

Je mams

Hee Wenske,
Hoi lieverd, Ik vind het leuk om toch nog even op deze manier te reageren op al je mooie ervaringen. We spreken elkaar wel regelmatig per telefoon maar dan is er altijd weer zoveel te zeggen en kunnen we elkaar niet altijd even goed verstaan. echt heel bijzonder om je zo aan het werkt te zien met alle kindjes en wat is er nog een hoop te doen te te geven als ik zo je verhaal hoor!
Heerlijk dat je naast alles wat je daar zo geeft en natuurlijk ook ontvangt, ook zelf nog heerlijk kan genieten met je collega's van al het natuurschoon, de dolfijntjes en alle andere zwemmende, stappende, kruipende, rennende, fladderende, klimmende, grommende en vliegende beestjes...!
Leuk om te zien hoe je met heel eenvoudige middelen lesgeeft aan de kinderen.
Merk je ook al dat ze vorderingen maken in de periode dat jij er bent?
Nou zoek maar mooie doelen uit voor alle centjes die je mee mocht nemen van iedereen!
Geniet vooral nog van alle mooie momenten en zet er maar veel op de kiek, kunnen wij mee genieten.
Dikke knuffels van ons hier,
Stevige poot van Prins en deftig pootje van tante Pina.