wenske-goes-Kenia.reismee.nl

Sponsor Kindjes:)

Nog even wat ander leuk nieuws:)

Op de school waar ik werk, is het mogelijk om kinderen van de school, die erg arm zijn te sponsoren. Er zijn ongeveer 300 kinderen, waarvan 140 kinderen gesponsord worden. Veel van deze sponsoren komen zijn mensen uit Nederland, die hun kind ook wel eens op komen zoeken. Er is ook geregeld contact via brieven of tekeningen. Ik moet zeggen dat er echt veel aan wordt gedaan en dit is erg leuk om te zien. je voelt hem misschien al aankomen, maar nu heb ik besloten om ook een kindje te gaan sponseren. Het klinkt misschien een beetje vreemd, maar ik ga morgen kijken wie er nog over zijn, wie het hard nodig heeft en dan ga ik beslissen welk kind ik wil gaan sponseren. Het liefst allemaal, maar ja dat gaat natuurlijk niet.

Toen ik mijn vader gisteren sprak, gaf hij aan ook graag een kind te willen sponseren. Erg lief, bedankt pap!! Voor papa heb ik al een jongetje gevonden. Weet nu even zijn naam niet, maar ga ik morgen even navragen en een foto maken. Van mijn sponsor kindje zal ik ook gauw een naam doorgeven en een foto van toevoegen.

Wordt vervolgd!

Groetjes

Reacties

Reacties

mies

wen wat kost dat ongeveer zon kindje sponseren..?? xxm

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood