wenske-goes-Kenia.reismee.nl

Laatste schooldagje.

Mijn laatste dagje school:

Vrijdag heb ik mijn laatste dagje school gehad, wat is dat super snel gegaan. Aangezien ik aan 4 verschillende klassen les heb gegeven, kon ik niet iets heel speciaals doen, want daar zijn het te grote groepen voor. Uiteindelijk heb ik besloten om met klas 1, 2, 3 en 4 apart bingo te gaan doen. Dit wel door middel van plus, min en keer sommen. Ik schreef bijv. op het bord bij de kleintjes 3+2= en dan moesten hun mij vertellen wat het antwoord was, dus 5. Dit getal werd gebruikt voor de bingo, dus mochten ze kijken of ze nummer 5 op hun blaadje hadden staan. Bij groep 4 heb ik meer keer sommen gebruikt. Dus, leuk en nog eens leerzaam. Bij bingo kregen ze een lolly. Het was erg geslaagd en ze vonden het maar al te leuk, als ze bingo hadden en dit mochten roepen. Ik heb er helaas geen foto's van kunnen maken, want ik was soort van alleen op school. Alle leraren waren de op pad. Dus het kwam nog eens goed uit ook.

Woensdag ga ik van alle klassen afscheid nemen. Ga nog even bedenken wat ik de rest ga geven, maar het zal wel weer wat lekkers worden. Het zijn 300 kinderen, dus kan niet te gek doen. Ben benieuwd hoe mijn afscheid gaat verlopen. Ik heb het idee, dat ik het er toch wel een beetje moeilijk mee ga hebben, maar dit is een goed teken!

OP naar de laatste daagjes! Doei doei

Reacties

Reacties

Ingrid

Hoi Wendy, pas op het laatst kon ik jouw verhalen en foto's zien omdat het mij niet lukte. Ik heb ervan genoten en heb ze ook doorgestuurd naar Frans en Ankie.
Wat zal je het moeilijk hebben gehad met afscheid nemen! Je hebt mooi werk gedaan joh. Fantastisch.
Liefs Ingrid en Hans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood